سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین ظرفشویی بوش با مواد اولیه مرغوب

 همشهریان عزیز تهرانی جهت تعمیر ظرفشویی بوش خود با ما در تماس باشید ارائه خدمات تعمیرات با استفاده از قطعات اورجینال ماشین ظرفشویی در نمایندگی های بوش بصورت شبانه روزی بود شماره تماس جهت پاسخگویی 24 ساعته 22225007-021 

 

شرکت بوش کار خود را برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در عصر مدرن، با تکیه بر دانش روز و استفاده از مواد اولیه مرغوب به پیش می برد.

در ساخت بدنه ماشین ظرفشویی از فولاد زد زنگ استفاده شده که در اثر کارکرد طولانی، همچنان کیفیت خود را حفظ کرده و به بهترین صورت به کارکرد خود ادامه می دهد.

این ماشین های ظرفشویی با بهره بردن از سنسورهای مختلف ظروف را با استفاده از کمترین مصرف برق و آب خواهند شست.

البته با رعایت کردن نکات کوچکی می توانید طول عمر دستگاه را افزایش دهید و دیرتر احتیاج به تعمیر ماشین ظرفشویی بوش خود داشته باشید.

همچنین طراحی با کیفیت بالای محصولات، ویژگی های خلاقانه و عملکرد قابل اعتماد، همیشه اولین اولویت در ذهن ما بوده و ما برای عرضه نسل جدید محصولات خود هیجان زده هستیم.

خط تولید فعلی، ماشین های ظرفشویی با 40? مصرف انرژی کمتر را تولید می کند و روکش داخلی آنها فوق العاده با دوام است.

مهندسین برای باز کردن و بستن درب ماشین ظرفشویی و اطمینان از کیفیت لولا و بارگیری قطعات، رباتی را طراحی کرده اند که 3000 بار درب دستگاه را باز و بسته کند. این میزان معادل باز و بسته کردن به مدت 20 سال است.

ماشین ظرفشویی بخشی از گروه لوازم خانگی تولیدی در شرکت بوش می باشد، بوش یکی از بزرگترین تولید کنندگان در اروپا می باشد که اقدام به تولید محصولات الکتریکی بزرگ می نماید.

محصولات این شرکت شامل یخچال، فریزر، ماشین ظرفشویی و یخچال ساید بای ساید و غیره می باشد که به طور معمول در این کمپانی عرضه می شوند.

این شرکت با داشتن کارمندان بسیار، محصولات خود را برای استفاده در خانه ها، مراکز خدماتی و شرکت ها در بیش از 70 کشور عرضه می کند.

مشاهده کامل مطلب https://bit.ly/3rxQ8Sq

سرویس لباسشویی بوش

 

سرویس یخچال بوش