سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران

نمایندگی بوش پس از سال ها فعالیت در حوزه تولید لوازم خانگی موفق شد نمایندگی هایی را در سراسر ایران بزند و با استقبال خوبی نیز روبرو شد. با این استقبال، تصمیم گرفته شد که تعداد این نمایندگی ها افزایش یابد به طوری که در حال حاضر در تمامی شهرهای ایران به ویژه تهران تعداد نمایندگی های بوش بیشمار است. امروزه بیشتر مردم برای خرید لوازم خانگی اول از همه به سراغ برند بوش می روند زیرا علاوه بر اینکه محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند خدمات پس از فروش بسیار خوبی را نیز ارائه می دهد.

همانطور که می دانید شرکت اصلی بوش در شهر گرلینگن آلمان می باشد که حدودا 135 سال پیش تاسیس شده است. این شرکت محصولات خود را به بیشتر کشورها از جمله ایران ارسال می کند. اما لازم است که شما بدانید بهترین روش خرید این محصولات در ایران چیست؟ شرکت خانه بوش با فعالیت بیش از 10 سال در زمینه فروش محصولات بوش با ضمانت و گارانتی اصلی بوش بهترین گزینه برای خرید این محصولات می باشد. با توجه به شرایط فعلی اقتصادی این شرکت گزینه امکان خرید اقساطی را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده است.

نمایندگی بوش در تهران

اگر به دنبال معتبرترین نمایندگی بوش در تهران هستید می توانید با 22225007-021 تماس بگیرید زیرا ما دارای شعب متعدد در سراسر تهران هستیم و میتوانیم در سریع ترین زمان ممکن متخصص مورد نظر شما را برای تعمیر یا سرویس لوازم خانگی به منزل تان بفرستیم. متخصصین ما بهترین سرویس را برای شما انجام می دهند و به ازای مسافت از شما هزینه ای را دریافت نمی کنیم. علاوه براین، شعار ما تعمیر به جای تعویض است و تا جایی که امکان داشته باشد به قطعه ای را در لوازم خانگی شما تعویض نمی کنیم.

 https://respinabch.com/تعمیر-جاروبرقی-بوش/

 

تعمیرات مایکروفر بوش

تعمیر کولر گازی بوش جنوب تهران

سرویس ظرفشویی بوش